De langste weg - Reisverslagen van Fred Wansleeben - WaarBenJij.nu De langste weg - Reisverslagen van Fred Wansleeben - WaarBenJij.nu

De langste weg

De Langste weg is "een lange", in één land van Sint Petersburg naar Vladivostok. De reis wordt aangeboden en georganiseerd door Ride-on motortours.

** http://www.ride-onmotortours.com/common/pages/karavaan2008/langsteweg.htm **

Op 24 juli is het vertrek gepland en dat is een dag eerder dan de officiële start van de reis. De eerste dag naar Poznan is nogal lang en veelal over de snelweg. In Poznan ontmoet ik mijn medereisgenoten, die ik al eerder heb leren kennen tijdens de informatiebijeenkomsten. Het lijkt me een toffe groep.

Verwacht van het weblog dat ik in de weinige momenten van vrije tijd een kort verslag zal schijven over de gebeurtenissen van de afgelopen dagen. Een en ander hangt er dan ook nog vanaf of ik op dat moment internettoegang heb.

We zullen zien, het is voor mij ook de eerste keer dat ik "live" via het internet verslag doe van een reis. Maar dit is met zijn bijna negentienduizend kilometer in ruim 50 dagen wel een bijzondere.

==================

fred@wansleeben.nl

Recente Reisverslagen:

15 September 2010

Ontvangstparty

12 September 2010

Wit Rusland een geordend land

10 September 2010

Kremlin military tattoo

08 September 2010

Dafne’s verjaardag en de Siberië express

30 Augustus 2010

Vladivostok !!!!
Fred

waarbenje.nu is geopend voor toekomstige en voorbije reizen.

Actief sinds 29 Aug. 2009
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 96845

Voorgaande reizen:

24 Juli 2010 - 15 September 2010

De langste weg

Landen bezocht: